Promocje
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu z kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Bambi Magdalena Barańska
zaborze 37
zaborze 37
32-090 Słomniki

Uwaga! Koszt dostawy zwrotu pokrywa Kupujący.
 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru licząc od dnia następnego od odbioru przesyłki. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Bambi Magdalena Barańska
zaborze 37
zaborze 37
32-090 Słomniki

Prosimy o informację mailem ubranka-bambi@wp.pl o wysyłce towaru

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl